1403-03-13 04:47
181
0
90240
فرمانده سپاه گرگان تاکید کرد:

امام خمینی (ره) بنیانگذار استراتژی سلطه‌ستیزی

فرمانده سپاه گرگان مهمترین مولفه امام راحل را اتکاء کامل به نصرت الهی برشمرد و افزود: امام خمینی (ره) بنیانگذار استراتژی سلطه‌ستیزی در مقابل دشمن و نظام استکبار بود.

محمود علیخانی با گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: مهمترین مولفه امام راحل اتکاء کامل به فطرت الهی است و امام خمینی(ره) بنیانگذار استراتژی سلطه‌ستیزی در مقابل دشمن و نظام استکبار بود.

وی با تاکید بر اینکه شعار امسال بزرگداشت ارتحال امام با محوریت «امام وعده‌های صادق» نامگذاری شده است، تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز شخصیت امام راحل می‌توان به برخورد فعال و شجاعانه با دشمنان، پرهیز از هیجان‌زدگی ناشی از احساسات و اعتماد راسخ به مردم به ویژه جوانان اشاره کرد.

* امام خمینی (ره) معمار کاویدن معدن جوشان مردمی

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: امام خمینی (ره) همیشه منطقی و عقلانی تصمیم می‌گرفت ایشان در دفاع مقدس، نمونه بارز و معمار کاویدن معدن جوشان مردمی بود درحقیقت اگر امام به مردم تکیه نمی‌کرد دفاع‌مقدس اداره نمی‌شد.

علیخانی با تاکید بر اینکه امام راحل هیچگاه به دشمنان اعتماد نمی‌کرد، افزود: اهتمام به همبستگی و وحدت مردم از ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) بود.

* دشمن به دنبال تحریف شخصیتی امام راحل است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تحریف شخصیتی امام راحل است، اظهار کرد: تنها رمز بقا و استحکام انقلاب اسلامی نگاه استراتژیک رهبری دینی امامین انقلاب اسلامی در گام اول امام راحل و در گام دوم حضرت آقا بود.

علیخانی یادآور شد: دشمنان اعتراف کردند که تنها یک انقلاب است که در خلاف جهت عقربه‌های ساعت حرکت می‌کند و آنهم انقلاب اسلامی ایران است که روز به روز مستحکم‌تر از گذشته به حرکت خودجوش خود ادامه می‌دهد و دشمن بیکار ننشسته و به دنبال کاهش تراز شخصیت امام راحل است.

وی با تاکید بر اینکه اصول شخصیتی امام خمینی(ره) قابل انکار نیست، گفت: از راهکارهای مقابله با تحریف‌های شخصیت امام راحل می‌توان به بازخوانی اصول شخصیتی امام خمینی(ره)، انعکاس اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، اتکاء به خدا و بی‌اعتمادی به دشمن و اعتقاد به توان و اراده مردم در اداره کشور می‌توان نام برد.

* نوید نابودی رژیم جعلی با راهبرد «به قله نزدیک شدیم»

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تاکید بر اینکه رویکرد امام خمینی(ره) عدم سازش با استکبار بود، افزود: رویکرد امام راحل بر آن بود که سازش با استکبار ممنوع است.

علیخانی تصریح کرد: اینکه حضرت آقا می‌فرمایند به قله نزدیک شدیم یعنی نوید نابودی رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا را می‌دهد یعنی انقلاب اسلامی از گردنه‌های پرپیچ خم مشکلات عبور کرده و به قله نزدیک شده است.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.